Metody stosowane przy kampanii Informacyjno-Promocyjnej
Metody mają na celu dotarcie do jak najszerszego grona lokalnych mieszkańców, przedsiębiorców oraz przedstawicieli organizacji pozarządowych. LGD dostosowuje właściwe środki komunikacyjne do odpowiednich grup docelowych. W ramach metod informacyjno – promocyjnych przewidziano szereg działań:
– Spotkania informacyjno-szkoleniowe – Organizacja spotkań, podczas których mieszkańcy będą mogli poznać założenia LSR, a także zasięgnąć informacji nt. Przygotowania, realizacji i rozliczania operacji.
– Materiały promocyjne – zakup tablicy informacyjnej, oraz materiałów promocyjnych, które będą dystrybuowane podczas wydarzeń organizowanych na obszarze LGD oraz spotkań informacyjno-szkoleniowych.
– Strona internetowa – Aktywna promocja założeń LSR na stronie internetowej LGD, oraz na stronach Gmin, gdzie mieszkańcy będą mogli śledzić aktualności i wydarzenia związane z dostępnymi formami wsparcia.
– Współpraca z lokalnymi liderami.
Metody informacyjno-promocyjne mają na celu wsparcie Lokalnej Strategii Stowarzyszenia „Kraina Sanu” – Lokalna Grupa Działania, są one kluczowym krokiem w kierunku zrównoważonego rozwoju regionu. Angażowanie mieszkańców, przedsiębiorców oraz organizacji w życie lokalnej społeczności to fundament, na którym opiera się wizja przyszłości lokalnych obszarów wiejskich. Dzięki stałemu dialogowi oraz wymianie doświadczeń możliwe będzie tworzenie innowacyjnych projektów, które przyczynią się do wszechstronnego rozwoju i poprawy jakości życia w regionie.
#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie